אייס 21 – המסת שומן בקור

המסת שומן בקור

לא מעט אנשים סובלים מהצטברות של שומנים באזורים מסוימים בגוף כמו: מותניים, ישבן, בטן, גב ואפילו באזורים שונים בפנים כמו הסנטר לדוגמא – במקרים רבים מדובר בעומסי שומן אשר לא ניתנים להורדה בדיאטה.
החדשות הטובות עבור אותם אנשים (אשר אולי מסתכלים במראה ולא אוהבים את מה שהם רואים), טמונות בעובדה שכיום, יש דרך יעילה ונטולת סיכונים באמצעותה ניתן להמיס את אותם השומנים – אייס 21!
מדובר במכשיר מתקדם המתבסס על טכנולוגיה חדשנית ובכוחו להמיס שומן בקור, בהליך קצר ויעיל ובלי סיכונים כמו: כוויות או נזקים אחרים.

שיטה איכותית ויעילה

מכשיר אייס 21 הוא פיתוח המתבסס על תוצאותיהם של מחקרים מדעיים מקיפים, אשר הגיעו למסקנה כי תאי השומן הינם בעלי רגישות לקור ובאמצעות שימוש נכון בקור ניתן לפרק אותם באופן נקודתי והדרגתי.
הטכניקה הטיפולית משלבת בתוכה גם טיפול גלי חשמל, באמצעותו ממיסים את השומן לאחר פירוקו.
מעבר לעובדה שמדובר בשיטה בטוחה, קצרה ויעילה, היא טומנת בחובה גם יתרון נוסף והוא שבתוך פרק זמן קצר של מספר שבועות, ניתן כבר יהיה לראות את התוצאות.

זמן ליהנות מהתוצאות

אייס 21 מהווה כדרך אפקטיבית להיפטר לצמיתות ממצבורי שומנים ומאפשרת לעשות זאת בצורה יעילה, וללא כל חשש מתופעות לוואי כאלו ואחרות.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל אותם היתרונות אשר טמונים  בטכנולוגיה זו, חשוב לבחור בתבונה את המטפל ואת הקליניקה בה יבוצעו הטיפולים הרלוונטיים להמסת שומנים בקור – יש לשים דגש על רמה מקצועיות גבוהה, על טיב השירות וכמובן, על האווירה הכללית בקליניקה.

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של מכשיר "ice 21 המסת שומן בקור"? מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח להעניק לכם את כל הפרטים על הטכנולוגיה, על ההליך הטיפולי ועל התוצאות.  

אולי יעניין אותך גם

 

דילוג לתוכן