קורס בניית ציפורניים, מה כדאי ללמוד?

קורס בניית ציפורניים לנשים

מי שעקב אחרי טרנדים בקרב הישראליות בעשור האחרון, לא היה יכול להחמיץ את מהפכת הלק ג'ל ששינתה כליל את האופן בו נשים בישראל מתייחסות אל טיפוח ציפורניים.
מה שפעם היה שמור למיעוט קטן בקרב הנשים ונחשב למאפיין גנדרני, הפך בשנים האחרונות לחלק מהסטנדרט לנשים בישראל מכל מגזר ובכל גיל.
אחת התוצאות של הטרנד הזה היא שהביקוש לנשות מקצוע מעולות בתחום בניית הציפורניים זינק ובהתאם נפתחו הרבה מאוד מכללות ללימוד רזי המקצוע.

לבחור בקורס שלצד הגישה האסתטית מציע גם גישה טיפולית

הכמות האדירה של קורס ציפורניים ומכללות לבניית ציפורניים שכל אחת מתגאה ב"שיטה מהפכנית" אחרת מבלבלת. עבור צעירה שמעוניינת להיכנס לתחום, הבחירה בקורס הנכון עשויה להיות קריטית, כי ארגז הכלים המקצועי שהקורס יעניק לה הוא ארגז הכלים שישרת אותה לאורך הקריירה.

ניתן לשרטט קו ברור בין שתי אסכולות עיקריות של בניית ציפורניים: הגישה האסתטית והגישה הטיפולית.

הגישה האסתטית שמה את כל יהבה על המראה ולשם כך היא לפעמים משתמשת בכלים אגריסיביים כמו מכונת שיוף (בשימוש לא נכון או שימוש יתר עלולה לפגוע בציפורניים). בנוסף, תפיסה זו משתמשת בחומרים ודבקים על בסיס אקרילי שחלק מהנשים רגישות אליהם.

לצד גישה זו התפתחה בשנים האחרונות גישה הרבה יותר טבעית לבניית ציפורנים – הגישה הטיפולית.
למען הסר ספק, גם הגישה הטיפולית מקדשת את מבחן התוצאה והיופי לא פחות מ'הגישה האסתטית'.
ההבדל בין הגישות הוא הדרך. בגישה הטיפולית משתמשים בחומרים טבעיים בלבד, נמנעים משיוף עמוק של ציפורן טבעית ונותנים מענה רפואי טיפולי לבעיות ציפורניים כמו פטרת, ציפורניים סדוקות או ציפורניים כסוסות.
לכל מטופלת נבחר מתווה שנותן מענה ספציפי, לא רק בהתאם לטעם האישי אלא גם בהתאם לבריאות הציפורן.
דוגמה למותג שמציע קורסים לבניית ציפורניים בגישה הטיפולית הוא ביו סקלפצ'ר.

דילוג לתוכן