טובה דוד וצילה רייזר

משרד האדריכלים טובה דוד וצילה רייזר מציג שילוב מנצח של ניסיון רב שנים, מקצועיות ללא פשרות והוספת טאץ' אישי המעניק ערך מוסף לכל פרויקט.

הרשו לקחת אתכם רגע למסע קצרצר במעמקי הדמיון.
עצמו את העיניים ותנו לעצמכם את האפשרות להפליג במחשבות ולפנטז כיצד הייתם רוצים לראות את הבית, המשרד או כל חלל אחר בו אתם שוהים כדרך קבע.
מה הייתם אומרים לו היינו מספרות לכם כי יחד, בכוחות משותפים ובעזרת עבודה מקצועית, ניתן להפוך את המחזה הזה אותו הרגע דמיינתם, למציאות בשטח.

זהו למעשה הקו המנחה אותנו כשמשרד אדריכלים מוביל במחוז חיפה והצפון, המתמחה בדיסציפלינות שונות, לרבות עיצוב וילות, דירות מגורים, חללי עסקים ומשרדים, תכנון מבני ציבור, פרויקטים לשימור והיד עוד נטויה.
לתוך כל אלו אנו מנסות להוסיף ערך מוסף תוך הקפדה על קיומם של ערכים סביבתיים ברי קיימא וגילוי קשב כלפי קהילה והמרחב שמסביב.
אנו דואגות להשקיע את מירב המשאבים בכל פרויקט תכנוני, החל מהשלבים הראשוניים ביותר ועד לתוצאה הסופית שנועדה לעלות בקנה אחד עם תפיסת עולמם של לקוחותינו.

קשור ומומלץ – חדרי שינה שנשים אוהבות

אז מי הן טובה דוד וצילה רייזר?

אז שוב נעים להכיר.
אנחנו טובה דוד וצילה רייזר, אדריכליות בכל רמ"ח איברינו ובעלות תשוקה יוצאת דופן כלפי עולמות התכנון והעיצוב.
באמתחתנו ניסיון רב-שנים, במהלכו עמלנו על פרויקטים מסוגים שונים.
מאז ומתמיד דוגל משרדנו בהקפדה על חדשנות וטכנולוגיה, תוך ניסיון להיות מעורות בחידושים העדכניים ביותר, אותם אנו משתדלות להעביר הלאה כחלק אינטגרלי מעבודותינו.

שיתוף הפעולה המקצועי בינינו מהווה מזה שנים רבות כסוד הקסם שלנו על בסיס המונח "השלם גדול מסך חלקיו", שכן היכולת שלנו להשלים ולהפרות האחת את השנייה, מסייעת לנו בראייה כוללת של כל פרויקט, לרבות תכנון מוקפד עד רמת הפרטים הקטנים ביותר ואפשרות להגשים ללקוחותינו כאמור סט שלם של חלומות עיצוביים.

אנחנו מזמינות אתכם להצטרף אלינו למסע מופלא שכולו על טהרת אדריכלות ועיצוב פנים, המתפרס על פני סקאלה רחבה של סגנונות, צרכים ומאוויים, או כמו שאומר השיר "לפעמים חלומות מתגשמים".

קראו עוד על נשים מצליחות בישראל

דילוג לתוכן